Combatents Catalans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

GUERRERS - explicacions i habilitats

2 participantes

Ir abajo

GUERRERS  - explicacions i habilitats Empty GUERRERS - explicacions i habilitats

Missatge  magefesa Dj Nov 10, 2011 8:43 pm

Estaria be, que els guerrers que siguin mes alts, expliquint quines son les habilitas millors , els trucs que poden utilit-zar , etc.

Seria un espai a on poder posar coses en comu XD....


Editat per darrera vegada per magefesa el Dl Nov 14, 2011 5:05 pm, editat 1 cop en total

magefesa
Gran Combatent
Gran Combatent

Nombre de missatges : 159
Punts : 210
Fecha de inscripción : 16/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

GUERRERS  - explicacions i habilitats Empty Re: GUERRERS - explicacions i habilitats

Missatge  Guyvir Ds Nov 12, 2011 11:27 am

Em negue a que un conjurador em diga com tinc que gastar el warrior Razz

Al foro recorde que hi havia una discusió de soychunga on vam participar alguns guerrers(zodiark i manco) i se expliquen diferents kombos prou fàcils de memoritzar.

El creximent de habilitats de guerrer fins lvl 80 es de superavit de punts, si no lo han tornat a tocar. Després de cara al leveig en grup al 90 i els castells es recomanable el cambi a mixto, encara que una bomba a dos mans pura i dura permeteix el farmeig autonom fins i tot a Narwashi feble, i si el controles prou indiferentment al equip que dugues sense tocar-lo també pots ser un gran company de party.
Guyvir
Guyvir
Admin
Admin

Nombre de missatges : 547
Punts : 710
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 43
Ubicació : Deshubicat entre la València roja i La Safor tropical...

Tornar a dalt Ir abajo

GUERRERS  - explicacions i habilitats Empty Re: GUERRERS - explicacions i habilitats

Missatge  magefesa Ds Nov 12, 2011 12:56 pm

perdo i posat conjurador i es guerrer XD rectificat

magefesa
Gran Combatent
Gran Combatent

Nombre de missatges : 159
Punts : 210
Fecha de inscripción : 16/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

GUERRERS  - explicacions i habilitats Empty Re: GUERRERS - explicacions i habilitats

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum