Recreació històrica Micalets.cat
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Recreació històrica Micalets.cat
Com que sé que teniu ànima de friki i estes coses os molen, os comente que hem creat a València un grup de recreació històrica, i estem completant un regiment de Micalets valencians.
http://micalets.wordpress.com
Tenim la intenció de recrear l’heroic Regiment d’Infanteria “Mare de Déu dels Desamparats” que va participar al setge de Barcelona. Igual el 11S en vorem ja allà, els ultims anys qui ha pujat s´ha integrat en les companyies natives, enguany ja es posible que pujem 10 o 12, entre regulars i irregulars (Maulets de veritat! ).
http://micalets.wordpress.com
Tenim la intenció de recrear l’heroic Regiment d’Infanteria “Mare de Déu dels Desamparats” que va participar al setge de Barcelona. Igual el 11S en vorem ja allà, els ultims anys qui ha pujat s´ha integrat en les companyies natives, enguany ja es posible que pujem 10 o 12, entre regulars i irregulars (Maulets de veritat! ).
Guyvir- Admin
- Nombre de missatges : 547
Punts : 710
Ubicació : Deshubicat entre la València roja i La Safor tropical...
Re: Recreació històrica Micalets.cat
Al 11S vam pujar, el comando complet. Ja tenim una party!! ara a per la raid completa a vore si plenem per Castell
Guyvir- Admin
Posa una foto!!!! Posa una foto!!!!
Al setge? Atacaveu a Barcelona?? -.-
Al setge? Atacaveu a Barcelona?? -.-
girlfriend- Administració del Gremi
- Nombre de missatges : 871
Punts : 940
Ubicació : Barcelona
Defensavem idiota
Bó, evidentment no estic jo a esta foto (vaig arribar tard al acte del Fossar), i la meitat del regiment semblen extres de TBBT... però es lo que té hehe, estes coses solen molar més en cercles de "cerebritos" frikis
Eixes carabines son répliques, no disparen. Les que peguen tirs seràn una propera adquisició del grup.
Ja som 12 hehe.
Si esteu interesats, al Principat podeu trobar varies asociacions germanes. També habíen Miquelets principatins i a més està la Coronela de Bcn, que segurament siga el grup més nombrós.
Bó, evidentment no estic jo a esta foto (vaig arribar tard al acte del Fossar), i la meitat del regiment semblen extres de TBBT... però es lo que té hehe, estes coses solen molar més en cercles de "cerebritos" frikis
Eixes carabines son répliques, no disparen. Les que peguen tirs seràn una propera adquisició del grup.
Ja som 12 hehe.
Si esteu interesats, al Principat podeu trobar varies asociacions germanes. També habíen Miquelets principatins i a més està la Coronela de Bcn, que segurament siga el grup més nombrós.
Guyvir- Admin
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum