Fakes i rumors falsos al .es
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Fakes i rumors falsos al .es
Si teniu cap dubte, heu sentit alguna cosa rara o semblant que hagi vist algú al Global on té conte per fer una "ullada", me aviseu.
Aixó que he vist fà una estona al foro del .es es un fake de la ostia. I qui haja dit que ho ha vist en persona es un mentider del 15.
Per favor, abans de donar pàvul a eixe tipus de coses, pregunteu-me que sabeu que jo sí jugue a eixe server habitualment (de fet diariament em conecte al menys dos vegades, i em deixe botiga tres tandes diaries, durant els dos serveis de migdia i de la nit, i per la nit).
I us puc asegurar que jugadors que parlen espanyol no hi han, vosaltres ho sabeu. A Crax no hi han apenes tampoc. I siguent tan pocs es realment extrany que se me puga pasar per alt un jugador del .es habitual allí.
Pregunteu. I si no us atreviu ja seré jo qui la munte al foro. Que vergonya m´ha donat vore que duia eixe fil obert desde fà dos mesos i no ha eixit ningú del staff a tancar-lo i desmentir-lo (Chukrut sí que ha jugat allí i té un conte compartir de lvl 90).
Aixó que he vist fà una estona al foro del .es es un fake de la ostia. I qui haja dit que ho ha vist en persona es un mentider del 15.
Per favor, abans de donar pàvul a eixe tipus de coses, pregunteu-me que sabeu que jo sí jugue a eixe server habitualment (de fet diariament em conecte al menys dos vegades, i em deixe botiga tres tandes diaries, durant els dos serveis de migdia i de la nit, i per la nit).
I us puc asegurar que jugadors que parlen espanyol no hi han, vosaltres ho sabeu. A Crax no hi han apenes tampoc. I siguent tan pocs es realment extrany que se me puga pasar per alt un jugador del .es habitual allí.
Pregunteu. I si no us atreviu ja seré jo qui la munte al foro. Que vergonya m´ha donat vore que duia eixe fil obert desde fà dos mesos i no ha eixit ningú del staff a tancar-lo i desmentir-lo (Chukrut sí que ha jugat allí i té un conte compartir de lvl 90).
Guyvir- Admin
- Nombre de missatges : 547
Punts : 710
Ubicació : Deshubicat entre la València roja i La Safor tropical...
Re: Fakes i rumors falsos al .es
De què collons parles? :S
girlfriend- Administració del Gremi
- Nombre de missatges : 871
Punts : 940
Ubicació : Barcelona
bona pregunta
Rox- Administració del Gremi
- Nombre de missatges : 49
Punts : 61
Ubicació : barcelona
Rox, demana_li al Guy que et faci de la administracio del forum, aixi pots veure el tema de paci i d'altres.
Parlaven d´un item cash que permetría pasar el nivell de millorament d´un arma a altra. O siga d´una vareta +24 a una destral craft +1 convertint esta última en +24 sense tases.
Igual que parlaven a un altre puesto d´un item cash que aumentava el rate d´introduir gemes, com si d´una tintura es tractara.
Igual que parlaven a un altre puesto d´un item cash que aumentava el rate d´introduir gemes, com si d´una tintura es tractara.
Guyvir- Admin
Jo lo de passar el nivell de millora si que ho vaig veure fa temps, no? lo de les gemes no ho recordo. Igualment fa molt de temps que no hi entro, vaig desinstalar-ho i tot
Lo de passar de nivell era de 24 normal a 23 craft pagant uns 50 euros, aquest rumor el va difundir tot el .es, van començar per un lloc... Però això ho van dir desde GF, ja portava desde l'estiu passat amb rumors.
Lo de gemes... Ni puta idea.
Lo de gemes... Ni puta idea.
Val, acaven de ficar este matí un ítem cash paregut al del fake. Traspasa el nivell de millora d´un item a un altre, sense tases pero redueix -1 el nivell de millora. Només per ítems +19 a +21.
En una estoneta el busque, faig foto i us la penje.
Efectivament per lo que costa el trasto este surt més rentable pujar-se lo que siga a eixe nivell de millora. Al menys al Global sí, al de GF fa falta aprox el doble o més.
En una estoneta el busque, faig foto i us la penje.
Efectivament per lo que costa el trasto este surt més rentable pujar-se lo que siga a eixe nivell de millora. Al menys al Global sí, al de GF fa falta aprox el doble o més.
Guyvir- Admin
Afirmatiu. al global.
Guyvir- Admin
Van dir que en posarien un per 19-21 un de 22-24 i un de 16-19 o alguna cosa aixi.
Redueix el nivell, pero si tens ballesta 24 normal i la pases a 23 craft puja 22 atac, poc pero acaba sortint rentable i més a mi que no pago per les pedres, les compro per ors XD
Al .es han posat un teixo vermell i capes de banderes europees.
Redueix el nivell, pero si tens ballesta 24 normal i la pases a 23 craft puja 22 atac, poc pero acaba sortint rentable i més a mi que no pago per les pedres, les compro per ors XD
Al .es han posat un teixo vermell i capes de banderes europees.
Sí, aixó es un puto panda roig, al global té velo 140% i dura 30 dies xD
No sé si surt rentable, em sembla que et surt més rentable oferir mogudetes +23 per una +24 com sempre has fet xD
No sé si surt rentable, em sembla que et surt més rentable oferir mogudetes +23 per una +24 com sempre has fet xD
Guyvir- Admin
Es permanent i per cada gol que marquen a la copadistracció baixen una pedra el preu, també es 140% pero amb sillin puja a 175.
Una merda més XD
Ja tinc conju 22-22-22-20-18-22
Una merda més XD
Ja tinc conju 22-22-22-20-18-22
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum