Un morro ben gros
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Un morro ben gros
Heu vist la nova mesura que han posat????
A Andalucia si treus bones notes et regalen 600 euros i despres demanen diners per pagar pensions, baixen sous... Els seus pagesos amb el PER ja ho tenen tot pagat, ara paguen als seus estudiants. I tots els diners venen de Catalunya.
No tinc res en contra d'ells, pero esque tenen un morro que se'l trepitgen.
PD: un estudi a demostrat que si Catalunya fos independent guanyaria un 5% més de PIB cada any. Recordo que te un deuto vora el 2% que ha acumulat en 5 anys.
A Andalucia si treus bones notes et regalen 600 euros i despres demanen diners per pagar pensions, baixen sous... Els seus pagesos amb el PER ja ho tenen tot pagat, ara paguen als seus estudiants. I tots els diners venen de Catalunya.
No tinc res en contra d'ells, pero esque tenen un morro que se'l trepitgen.
PD: un estudi a demostrat que si Catalunya fos independent guanyaria un 5% més de PIB cada any. Recordo que te un deuto vora el 2% que ha acumulat en 5 anys.
girlfriend- Administració del Gremi
- Nombre de missatges : 871
Punts : 940
Ubicació : Barcelona
Re: Un morro ben gros
Aixó sense contar els milions de euros en expoli fiscal que ens deu a tots dos la Metròpoli.
Guyvir- Admin
- Nombre de missatges : 547
Punts : 710
Ubicació : Deshubicat entre la València roja i La Safor tropical...
Re: Un morro ben gros
La duquessa d'Alba també cobra del PER, té tants terrenys que si els cultives tots I vengues els productes, acabaria amb el mercat agrari.
Cobra més de 10000 euros al dia del PER.
Espanya ens reclama diners, jo hem pregunto, si ens deuen milers de milions I nosaltres a ells també, perquè no es fa un chamge... Acabaria amb molts problemes, però bueno, son tots ben subnormals.
Cobra més de 10000 euros al dia del PER.
Espanya ens reclama diners, jo hem pregunto, si ens deuen milers de milions I nosaltres a ells també, perquè no es fa un chamge... Acabaria amb molts problemes, però bueno, son tots ben subnormals.
girlfriend- Administració del Gremi
- Nombre de missatges : 871
Punts : 940
Ubicació : Barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum