Combatents Catalans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Combatents al Global

2 participantes

Ir abajo

Combatents al Global Empty Combatents al Global

Missatge  Guyvir Dj Des 29, 2011 3:43 am

Bó, he obert este subforo per si de cas algú més emigra al server US i de pas per donar-vos noticies meues per allà.

Com per exemple que hui he tornat a anar a Castell i bó... com una imatge val més que mil paraules, demà quan me alce (que son les 04.42 i estic fet pols...) us penje el kill count del Castell i la finestra de conquesta.
Guyvir
Guyvir
Admin
Admin

Nombre de missatges : 547
Punts : 710
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 43
Ubicació : Deshubicat entre la València roja i La Safor tropical...

Tornar a dalt Ir abajo

Combatents al Global Empty Re: Combatents al Global

Missatge  Draak Dj Des 29, 2011 11:51 am

Jo tinc una pregunta sobre el US… el tema millores, és més fàcil pujar-se un set +18~+20 que al .ES?
Jo el problema que veig al Global és que hi ha poca activitat, potser pq a l'hora que jugo estan tots dormint..xD
Draak
Draak
Guerrer de la Llibertat
Guerrer de la Llibertat

Nombre de missatges : 326
Punts : 330
Fecha de inscripción : 31/10/2011
Edad : 34
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat

http://www.flickr.com/photos/marcml/

Tornar a dalt Ir abajo

Combatents al Global Empty Re: Combatents al Global

Missatge  Guyvir Dj Des 29, 2011 1:58 pm

Es més fàcil. Per uns 20 pavos te pots pujar algo +18 segur i 4 ó 5 items més a +14/+16.

A més igual que al .es hi han pavos, sobretot europeus que al cambi guanyen (recordeu) que fan pujar els rates la reostia.

Aixó no te cregues que es cert, els picos de activitat son per les vesprades açí. Si te ha fixat hi ha un indicador luminós al costat del servidor just abans de entrar al joc. Entre les 19.30 i les 20.30 està normalment vermell, un parell d hores abans i després d eixa hora està taronja, i la resta del día està verd. Aixó es lo plé de personal que està el server en eixe moment.

En quant a conquestes estàn mirant de cambiar la hora, degut sobretot a que hara mateix fins un lvl 15 pot anar a Sacred, bàsicament per la poca participació yanki i també sobretot a la quantitat cada día més nombrosa de europeus jugant i deixant-se calés.

Guyvir
Guyvir
Admin
Admin

Nombre de missatges : 547
Punts : 710
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 43
Ubicació : Deshubicat entre la València roja i La Safor tropical...

Tornar a dalt Ir abajo

Combatents al Global Empty Re: Combatents al Global

Missatge  Guyvir Dj Des 29, 2011 2:34 pm

[quote="Guyvir"Com per exemple que hui he tornat a anar a Castell i bó... com una imatge val més que mil paraules, demà quan me alce (que son les 04.42 i estic fet pols...) us penje el kill count del Castell i la finestra de conquesta.[/quote]

No s´ha carregat... jeje. Faré una captura del report de castell desde guild a vore si surt.
Guyvir
Guyvir
Admin
Admin

Nombre de missatges : 547
Punts : 710
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 43
Ubicació : Deshubicat entre la València roja i La Safor tropical...

Tornar a dalt Ir abajo

Combatents al Global Empty Re: Combatents al Global

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum